Olen jo useita päiviä koittanut selvittää onko "hänelle" tärkeämpää tuo hääpäivä vai se että sitoutuu viettämään loppuelämänsä minun kanssani?!
Uskon kuitenkin, että olen tärkeämpi kuin  tuo pelkkä päivä, toivon jokatapauksessa tuosta pävästä upeaa kokemusta ja ikuisesti mieleenpainuvaa hetkeä. :)
Tiedän että en ole helppo persoona. Joku voisi jopa sanoa että olen itsekäs, itserakas, kaikkitietävä kusipää, enkä uskalla väittää, että hän olisi täysin väärässä.

Mutta en halua tulla "valituksi" vääristä syistä, ehkä olen outo ja omituinen mies, koska tällaisia pohdin.
Varsinkin kun kohdalle on sattunut "suurenmoinen nainen" Yölinnun sanoin. :).

Naisilla syy voi olla jopa niin yksinkertainen, että niitä häitä on suunniteltu jo sieltä suunnilleen kolme vuotiaasta asti ja nyt kun se vihdoin on mahdollista toteuttaa, niin naimisiin vain, mitäs väliä sillä on kuka siihen kohdalle sattui.

Tällaisia outoja ajatuksia päässäni juoksee tänä yönä.