Olen jonkinlaisessa umpikujassa.

Tekstiä näyttää tänä yönä tulevan jälleen runsaasti, en tiedä olenko kasannut asioita sisääni liian kauan ja nyt kokenut tämän blogin ainoaksi keinoksi purkaa niitä, ehkäpä.

Mietin nyt mielessäni pitäisikö minun paljastaa "hänelle", että olen kirjoittanut tälläistä blogia elämästämme?
En ole koskaan pitänyt salailusta ja jo hänen polttareidensa salaaminen "häneltä" tuotti vaikeuksia.
Oma mielipiteeni on, että rakkaimmalta ihmiseltä maailmassa ei pitäisi salata mitään, olen kyllä usein pitänyt jotkin asiat omana tietonani pidempään kuin tarve olisi vaatinut, mutta lopulta aina kertonut "hänelle".

"Hänestä" en osaa sanoa, tiedän vain sen että joitain asioita olen "hänestä" olen saanut tietooni muita reittejä, ehkäpä "hän" ei ole halunnut niitä minulle kertoa, en tiedä.
Siksipä minulle on nyt iskenyt eteeni se kysymys, että kertoisinko tästä blogista "hänelle", kerron jokatapauksessa, mutta kysymys kuuluu milloin?!

Umpikuja?!